Blog de copil

Toata lumea isi face blog!!! De la 10 ani la 30 de ani(me :D)
Intrand asta seara pe un forum am dat peste prezentarea unui nou blog, am intrat si eu sa vad despre  ce este vorba, si am vazut o gramada de articole preluate de pe alte site-uri.
M-am gandit sa-i dau si eu un sfat, si anume sa nu mai preia de pe alte situri si
sa-si dezvolte  propriul stil de scris. Ma rog, dupa ce am pus eu comentariu am observat ca cel care isi facuse blog era un copil de 13 ani(da un copil) si mi-am dat seama ca , comentariul meu nu era deloc potrivit. De ce? Pai acest copil prezenta stiri preluate de pe site-uri de specialitate, si atunci ma gandesc cum ar prezenta el stirile in felul sau? Oare in copilaria lui informatiile nu vor fi distorsionate? Ce incredere as mai avea eu in aceste stiri? Dupa parerea mea cei cu o varsta pana in 18 ani ar trebui sa aiba niste bloguri de genul: despre scoala, prietenii, fete, glume, chestii pe care ei sigur le au in cap si cu siguranta blogurile ar fi populare in randul celor de varsta lor. Ar trebui sa lase lucrurile importante in seama celor care au cat de cat o mai mare experienta de viata.
Dar pana atunci eu ma voi informa tot de pe bloguri si sper ca informatiile pe care le citesc sa fie reale!!

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on iunie 21, 2007, in Blogosfera. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. blogul este o chestie personala , un jurnal online . nu trebuie sa scrii neaparat ceva important daca ai 25 de ani de ex. de aceea e personal ca fiecare sa scrie ce vrea. 🙂

  2. am vazut atatea bloguri axate pe stiri incat nu le mai stiu numarul.
    ar trebui sa fie personal!! dar atunci cand prezinti o stire despre nu stiu ce sinucidere cred ca lucrurile ar trebui sa devina mai serioase si sa nu te apuci sa aberezi pentru ca alte persoane citesc acel blog si vor ramane cu o impresie gresita

  3. Eu am dor 10 ani. Am un blog doar al meu. În ultimul timp am inceput sa scriu în fiecare zi. Scriu lucruri personale sau ce mai citesc eu de prin carti.

Lasă un comentariu