Pareri

I-ti exprimi o parere si crezi ca vorbesti si in numele multor oameni, dar intotdeauna se gaseste cineva sa-ti demonteze parerea. Asta am simtit-o pe pielea mea aici pe blog, cand spunandu-mi si eu parerea  despre bloguri, domnisoara Ana mi-a dat replica si mi-a intors putin siguranta pe care o am atunci cand i-mi spun parerea. As putea totusi sa spun ca este parerea mea si ca asta cred eu despre un subiect, dar cand primesti si argumente te schimbi putin. Nu e cazul si aici unde replica a fost urmata tot de o parere si nu de argumente. Trebuie sa raman tot la parerea mea si anume ca blogurile care contin stiri ar trebui facute de persoane cu o mica experienta de viata si nu de un copil de 13 ani!!

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Iunie 24, 2007, in Personale. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Hmmm, te plangi de calitatea altor bloguri intr-un post pe care il incepi cu o greseala gramaticala. In loc sa avem grija de ograda noastra, ne uitam peste gard la vecini ?

  2. Nu m-am plans de calitatea altor bloguri,doar mi-am spus parerea intr-o anumita problema.
    Nu ma intereseaza sa fac rewiew-uri la alte bloguri, fiecare e liber sa faca ce vrea si sa scrie ce vrea!!
    Cat despre greseala se mai intampla, dar eu macar am o scuza. Eu am facut gramatica acum 15 ani, voi cei de
    15-16 ani ce scuza aveti?

  3. spune-ti parerea si sustineti-o indiferent de tupeu ce il au altii- copiii din ziua de azi (din care fac si eu parte de fapt😀 )…
    si ce conteaza o greseala gramaticala?? parca in aia sta ideea si originalitatea gandirii tale, personalitatea ta… in fine:)
    blogu e a tau si te exprimi cum vrei si spui ce vrei acolo… eu te sustin🙂

Lasă un răspuns

