Sinistrati

Dupa 5 luni de concediu medical, prima saptamana de lucru a fost una super incarcata. Seful m-a trimis la o lucrare cu doi colegi, dar dupa 2 zile unul din ei a renuntat, si a plecat de la firma astfel noi doi care am ramas a cam trebuit s-a suplinim lipsa fugarului. Pe joi sefu a gasit un ciubuc si m-a intrebat daca vreau s-a merg cu el. Cerand cateva detalii am aflat ca mergem intr-o comuna doljeana care anul trecut a fost afectata de inundatii si ca vom lucra la unul din sinistrati si ca vom ajuta si noi intr-un fel unul din miile de oameni care au avut de suferit dupa urma inundatiilor. Asa ca sambata la ora 5  ne-am facut bagajele si am plecat intracolo. Pe drum am vazut multe case pur si simplu cazute, altele partial doborate de ape si nu pot decat s-a spun ca i-mi pare rau pt. sarmanii oameni care in cateva ore au ramas fara toata agoniseala lor de o viata. Mi-a placut totusi ca guvernul s-a implicat in ajutorarea lor, chiar daca nu sunt unele din cele mai frumoase case pe care le-am vazut, chiar daca nu sunt construite asa cum ar trebui, iar  saraca tamplarie de termopan a fost montata jalnic, casele sunt totusi destul de spatioase, locuibile si cred ca oamenii sunt destul de multumiti. Din lipsa de timp nu am reusit s-a facem tot ce ne-am propus, dar am reusit s-a placam cu rigips ambele camere plus holul si s-a chituim si sufrageria si dormitorul. Desigur ca munca noastra a fost platita dar am simtit ca intr-un mic procent am ajutat si noi cumva o familie necajita. Le doresc acestor oameni ca Dumnezeu sa-i ajute si sa-i apere de inundatii, pentru ca viata lor sa se intoarca la normal.

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Iunie 17, 2007, in Servici. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Adevarul este ca, atunci cand trebuie sa se strice ceva, se strica… Dar si oamenii sunt delasatori, fac cu mana loc, li se darama casa, in loc sa faca o investitie…

Lasă un răspuns

