Vand voucher – card cadou EMAG

Deci, am un voucher de EMAG cu valoarea de 2.244 de lei. As vrea sa-l vand si pretul pe care il cer pe el este de 2.000 de lei.
Deci economisiti 244 de lei. (2.440.000 lei)

Update
Voucherul de 2.244 de lei s-a vandut.

Acum am unul de 1.800 de lei si il vand cu 1.500 de lei. Voucherul va fi generat in cateva zile si va avea valabilitate 6 luni. Conditiile de folosire raman aceleasi.

Update 2
S-a vandut  si cel de-al doilea voucher.

As vrea sa-l vand cuiva din Craiova pentru a ne vedea fata in fata si sa stabilim cum facem. Daca nu este nimeni din Craiova interesat, voi discuta si cu cei care sunteti din alte orase.

Voucherul are valabilitate 5 luni si ceva de acum inainte si cu el se poate cumpara orice produs din magazinul online EMAG. (cu exceptia serviciilor turistice, pachetelor de vacanta, asigurarilor RCA si de calatorie)

Mai multe detalii la adresa de mail: nikkoss29@yahoo.com

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Aprilie 13, 2013, in Ale mele. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Sunt curios daca reusesti sa-l vinzi la pretul respectiv. Mie mi se pare cam scump

  2. Cum adica pare cam scump? Nu tot ai da banii pe produsul pe care l-ai cumpara? Daca totusi scutesti 244 de lei nu e bine?

    Si chiar daca nu reusesc sa-l vand, exista intotdeauna varianta sa-mi cumpar eu produse pe el.

  3. CAut si eu un voucher emag pana in 500 lei. Multam!

  4. Salut,

    Pe viitor, poti vinde voucherul emag si pe http://www.bursadecupoane.ro

    Toate cele bune!

Lasă un răspuns

