Magazine electronice cu plata prin PayPal

PayPalAm cautat zilele astea un magazin cu electronice sa-mi cumpar un router wireless dar vroiam sa platesc cu banii care ii aveam in contul meu PayPal. Si am cautat la mai toate magazinele mari din online-ul nostru dar din pacate nimeni nu accepta plata prin serviciul oferit de PayPal.

Intr-un final am gasit aici un articol care avea o lista cu magazine care accepta plata prin PayPal. Lista e impropriu spus, pentru ca erau doar 5 magazine in lista. Am accesat toate magazinele din lista pentru a-mi face o idee si am ales sa cumpar din magazinul UnoMag.ro deoarece mi s-a parut cel mai dotat. Am comandat un router wireless marca Asus (pentru ca am incredere in Asus🙂 ), am facut plata prin PayPal fara probleme si ieri a ajuns acasa.
Update:  UnoMag.ro nu mai accepta plata prin Paypal.

Deci, sunt foarte multumit de cum au mers lucrurile. Ma intreb totusi de ce nu accepta mai multe magazine online plata prin Pay Pal? Iata si magazinele prin care eu am intrat si care mi s-au parut de incredere:

Update Am hotarat sa extind lista si la magazine din alte categorii.

Update: Doua magazine noi adaugate in lista: Sportaddict.ro si Theiconic.ro.

Update: Am introdus in lista alte magazine online care accepta plata prin PayPal si le-am scos pe cele care nu o mai accepta.

Magazine cu produse electronice


USB Mania.ro
Cadouri USBmania.ro – cadouri amuzante ce se conecteaza la calculator prin USB

Actioncamera.ro
Camere video sport si accesorii

Sono.ro
Magazin Online Sisteme Audio,hi-fi,video,multimedia,boxe

Altshop.ro
Magazin online de electronice

Magazine cu imbracaminte si incaltaminte


Starshiners.ro
Magazin online haine. Haine de dama. Mexton. Haine online femei – rochii, blugi, Mexton, fuste. Pantaloni scurti dama. Imbracaminte femei, rochii de seara 

FashionAgenda.ro
Magazin online de imbracaminte si incaltaminte pentru femei

Theiconic.ro
Magazin online cu imbracaminte si incaltaminte pentru femei si barbati

ReadyToWear.ro
Magazin online de imbracaminte si incaltaminte pentru femei, barbati si copii.

InPuff.ro
Magazin online de imbracaminte pentru femei

RubyFashion.ro
Magazin online de imbracaminte si incaltaminte pentru femei

Depurtat.ro
Magazin online de incaltaminte pentru femei

Fashionvictim.ro
Haine online, originale de la designeri de lux. Haine, incaltaminte si accesorii femei, barbati si copii.

Magazine online cu articole sportive


Sportaddict.ro
Magazin online cu articole sportive, fitnes

Switchshop.ro
Magazin online cu articole pentru ski

Magazine online cu Cosmetice


Makeup-shop.ro
Magazinul online Makeup Shop ofera produse cosmetice pentru machiaj Sleek Make up, NYX Cosmetics

Magazine online cu Bijuterii


Silverzone.ro
Bijuterii din argint – SilverZone.ro. Magazin online bijuterii din argint, bijuterii cu pietre semipretioase, placate si handmade.

Bijuterii-inox.ro
Magazin online cu bijuterii din inox si nu numai.

Perfectbijoux.ro
Magazin online cu bijuterii

Monamel.ro
Magazin online cu bijuterii

Magazine online cu Cadouri


Cadouridetop.ro
Magazin online cu cadouri

Jocuridecuplu.ro
Magazin online cu jocuri pentru cupluri

Magazine online cu Ceasuri


Time24.ro
Magazin Online cu ceasuri de mana

Magazine online cu Optica


Lensa.ro
Magazin online de optica. Lentile si ochelari.

OptiPlaza.ro
Magazin online de optica. Lentile si ochelari.

 Magazine online cu Erotice


Erogen.ro
SexShop – Erotic Shop

 Magazine online cu Piese auto


Bestautovest.ro
Piese auto Online si Accesorii auto Online!

Anvelope-magazin.ro
Magazinul tau de anvelope

Magazine online Diverse


XtDeco.ro
Magazin online cu vanzare de tapet si fototapet.

Perdele-online.ro
Magazin online de perdele, draperii si cuverturi

WineAndCompany.ro
Magazin online de vinuri

ProduseDukan.ro
Produse Dukan originale pentru dieta Dukan.

GreenSmoke.ro
Magazin online de tigari electronice

Edulce.ro
Magazin online de torturi si prajituri

DeScris.ro
Magazin online cu instrumente de scris si accesorii de lux

Articoleuv.ro
Unic importator de pixuri uv cu pasta invizibila,vopsele ,cerneluri,ochelari 3d

Tablourionline.ro
Magazin online dedicat tablourilor imprimate pe panza.

Magiadellarte.ro/eshop
Magazin online de bijuterii, preturi speciale, cristal, diamant, ceramica, sticla, arta, contemporana, cadouri, bronz, picturi in ulei, picturi, tablouri …

Virtualpet.ro
Farmacie Veterinara si Pet Shop Online

Gonefishing.ro
Articole pentru pescuit – gonefishing – articole pentru pescuit

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Martie 26, 2013, in Electronice and tagged , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Deci, doar cele enumerate mai sus, accepta plata prin paypal, pentru ca mi se pare cam ciudat?

  2. @aparat de barbierit
    E numai un subset foarte mic. Mai sunt si alte magazine.
    De asemenea multe magazine care folosesc PayU accepta PayPal fiindca aceaste optiune este integrata in PayU, vezi Alte metode de plata:
    http://www.payu.ro/pachete-si-servicii-payu-romania/

  3. http://www.fotoprint.ro/
    Acceptam PayPal de la inceput (anul 2009).

  4. unomag nu accepta PayPal, numai carduri.

  5. Mai este si http://italfashion.ro
    Haine si incaltaminte Italia, de la firmele: MET, Chloe, dn3

  6. si http://www.altshop.ro accepta plata prin paypal

  7. Va recomand http://www.gibrashop.ro sunt adidasi si incaltaminte,haine de firma, am comandat eu o pereche de adidasi adidas si sunt foarte buni la un pret foarte mic…

  8. Mai este si http://www.unplug.ro – produse IT, de la stick-uri USB la Camere auto DVR

  9. Readytowear accepta paypal?,cand incerc sa comand ceva metodele de plata sunt:ramburs,internet banking sau payu

  1. Pingback: Cit Grup – magazin cu plata prin PayPal | Despre electronice, filme, carti si muzica

Lasă un răspuns

