Televizor cumparat de la Emag

Samsung 32ES5500Cautand un televizor pentru unul din dormitoarele mele am intrat pe EMAG si am dat sa vad care sunt cele mai vandute televizoare LED din oferta.

Am gasit in prima pagina 10 televizoare care sunt trecute ca cele mai cumparate televizoare din magazinul EMAG. In marea lor majoritate sunt televizoare Samsung LED cu Smart TV si diagonale de 80 si 101 cm.

Mam hotarat sa cumpar televizorul LED Samsung 32ES5500 cu rezolutie Full HD si diagonala de 80 cm. Diagonala la facut sa fie preferatul meu deoarece cred ca cei 80 de cm sunt mai mult decat suficienti pentru un dormitor. Apoi faptul ca este Full HD este un lucru bun in plus, deoarece mutarea intre programe este mult mai rapida.

Deloc de neglijat este si tehnologia Smart TV pe care mi-o doream de mult.

Un articol care m-a ajutat mult in alegere il gasiti si voi aici.

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Februarie 20, 2013, in Electronice and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Sa-l stapanesti sanatos, la mine in familie s-a achizitionat un LG Full Hd la 80 cu SMART, este mirobolant ca monitor pentru laptop, o piesa de genul nu trebuie sa lipseasca din casa la ora actuala.🙂

  2. Mercy frumos!🙂

    Am si un tv LG fara Smart, dar are o problema care cred ca o au toate Lg-urile. Cand rulez filme de pe stick nu pot scoate sunetul intr-un sistem audio. Am inteles ca este o problema cu decodorul DTS care ar lipsi la televizoarele LG.

    Ai incercat? Este la fel si la tine?

  3. Sincer nu am incercat, nu l-am folosit decat ca monitor de cateva ori, in rest se uita batranii la televizor si cam atat, imi pare rau ca nu te-am putut ajuta mai mult. Iti recomand pe viitor sa optezi pentru plasma…Plus ca mai sunt niste cutiute care mai fac diferite chestii…Dar la LG ce am inteles de la un prieten care si-a luat o plasma, e ca ar trebui sa iti iei SMART-ul separat si asa o sa mearga fara probleme.

Lasă un răspuns

