Craiova Bloggers

Acum cateva minute am descoperit linkul blogului meu pe MaTr3o.com la pagina Craiova Bloggers. O idee buna dupa parerea mea, chiar daca deocamdata sunt putini bloggeri inscrisi. Oricum dupa parerea mea sunt ceva mai multi, dar sper ca lista sa se mareasca. Ce imi pare rau este ca in site-ul meu DnRo-bloguri nu am scris si orasul la adaugare blog. Deci pentru a vedea cati bloggeri suntem in Craiova sunteti rugati sa va inscrieti blogul pe MaTr3o la pagina Craiova Bloggers. craiova-bloggers.jpg

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on August 6, 2007, in Blogosfera. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. eu stau in craiova si mi se pare super (*) (*) fiindca este fantana,muzicala englesh park parcul romanescu (dupa mine cel mai linistit parc din romania)
    sunt multe lucruri frumoase ! dupa mine „craiova” are nota 10🙂 sincer !
    Multumesc!

  2. hai craiova

Lasă un răspuns

