Asta e !!

Se pare ca in ultimul timp orice as face supar pe cineva.
Desi nu asta este intentia mea totusi se intampla. Pe forum deranjez lumea, iar posturile mele invita lumea la comentarii rautacioase. Nu stiu sigur de ce se intampla asta, poate pentru ca de obicei spun lucrurilor pe nume si pentru ca nu imi place sa mint. Dar nu conteaza, raman asa cum sunt si voi spune intotdeauna ceea ce cred si simt.
I-mi cer scuze celor pe care iam suparat si ma voi rezuma doar la a scrie pe acest blog, atunci cand am timp si cand am ceva de spus.

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Iulie 31, 2007, in Blogosfera, Personale, Viata. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. e foarte bn asa!oricum pt mn ejti cel mai bun!

  2. Buna Daniele… Locuiesc in fr de ceva vreme ( in regiunea Poitou-Charentes… La Rochelle ) unde lucrez ca kinetoterapeut. I-am inebunit pe prietenii mei francezi (cu care joc fotbal) cu numele tau. Cu tricoul tau (cel de la Auxere…ca pe cel de la Monaco nu am pus mana inca). Chiar daca multi dinter francezi tin cu OM, OL sau Bordeaux…… crede-ma pe cuvant ca toti te apreciaza . Biletele pt meciul Fr-Rom sunt deja cumparate… vin sa va vad (in special pe tine, Sapunaru,Maftei…). Imi doresc enorm sa dai gol… . Multa sanatate si succes.
    P.S. : http://www.youtube.com/watch?v=f3sOlpoQYNo (sper sa iti placa)

Lasă un răspuns

