Distractie!!

Distractie!! Distractie!! Distractie!!
Ieri am fost la nunta varului meu Claudiu si asa cum preconizam sa lasat cu o petrecere pe
cinste. Am inceput de dimineata cand la el acasa s-au stans toate rudele si cativa prieteni.
Am mancat cate ceva, am ascultat niste muzica s-a jucat un pic si s-a facut ora
s-a plecam la cununie.
Cum locul unde se oficiaza cununiile sa schimbat, cativa s-au pierdut si au luat-o in
alta parte. Cum nu am mai fost demult la o cununie am ramas surprins cat de repede sa
terminat. Ceva in genul casatoriilor din Las Vegas: Vrei – Da, Vrei si tu – Da.
Bine, nici chiar asa dar foarte repede, dupa intrebarile cu vrei si inca 10 – 15 cuvinte, gata, poftiti in sala alaturata.
De aici inapoi acasa, apoi la nas, hai repede sa luam mireasa si tai-o la biserica.
-Robul lui D-zeu C. iei in casatorie pe roaba lui D-zeu A.?
-Ya man, I want!!
De la biserica am plecat la local unde invitatii au inceput sa soseasca si dupa un aperitiv sa trecut la jocuri si dansuri. Sa mancat, s-a baut, s-a ras, s -au jucat niste sarbe de ieseau flacari din pantofi, ce mai lumea s-a simtit bine si s-a distrat.
Inclusiv eu, care desii am inca probleme la piciorul drept am uitat de dureri si am tras niste sarbe si hore de se mira lumea!!😀

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Iulie 2, 2007, in Viata. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

