Aurolaci

Eram ieri intr-un magazin de vopsele si la un moment dat intra un baiat de vreo 16-17 ani tuns la chelie si cam jegos. La inceput nu i-am dat atentie, apoi auzindul vorbind si cerand o sticla de aurolac am intors capul spre el si lam privit mai bine. Se pare ca baiatul era unul din cei care le place sa stea mai mult in lumea viselor, rupti complet de realitate.
-Nu doamna pe aceea ca e cam decolarata!
-Dar sunt toate la fel baiatule.
Pana la urma a luat sticla si a plecat. Dupa vreo 10 minute se intoarce cu sticla jumatate, si un pic mai lesinat decat prima data.
Cred ca baiatul deja trasese un pic din punga si poate nemultumit de calitate se intoarse in magazin pentru a schimba sticla.
-Doamna mi-au zis ca nu e buna, sa-mi dati alta.
-Pai si de ce o consumara-ti jumatate?
-Haide-ti doamna ca ma bat!
Poate un pic induiosata vanzatoarea ii dadu alta sticla, dar ii spuse sa nu mai vina  niciodata.
Eu nu am nimic cu ei, e treaba lor, sa faca ce vor, dar cu siguranta daca eram in locul acelei vanzatoare nu i-as fi dat pentru nimic in lume.
Totusi sunt un pic nedumerit. Dupa ce am plecat si m-am intalnit cu unul din colegii mei
i-am povestit ce sa intamplat, iar acesta mi-a zic ca inhaleaza aurolacul din cauza ca nu au ce manca si sa mai uite si ei.
Raspunsul meu a venit tot printr-o intrebare
-Pai daca au avut bani de aurolac de ce nu si-a cumparat o paine, sau ma rog ceva de mancare?
Tacere. Raspunsul l-am aflat astazi de la un alt coleg:
-Pai da mai Dane dar efectul unei paini trece dupa o ora, dar aurolacul il poate tine si o zi!!

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Iunie 29, 2007, in Viata. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

