Un nou inceput!

Ascult Outlandish(calling you) dat pe repeat si incerc s-a scriu primul post din acest blog. Ma gandesc de ce naiba am facut acest blog (personal) cand acum cateva zile declaram sus si tare pe blogul Adei ca eu nu as putea s-a am un blog personal, pentru ca eu nu pot s-a vorbesc despre mine si ca nu voi avea niciodata un blog personal?
Dupa nenorocitul de accident din 16 ian. in care mi-am rupt ambele picioare, nu am avut altceva de facut decat s-a stau in pat cu picioarele in ghips si s-a gasesc o modalitate prin care sa-mi treaca timpul. Si am gasit! Am tras biroul cu calculatorul langa pat si am inceput s-a navighez de nebun pe internet. Astfel am descoperit blogurile, si ce-am zis – ia sa-mi fac si eu unu! Si am facut, si nu e prea greu, iar acum dupa o discutie cu Ada, nu stiu, m-am hotarat sa-mi fac si eu un blog personal mai ales ca de 3 zile am inceput si eu serviciul si voi gasii mai multe subiecte despre care s-a scriu si poate asa i-mi va trece si amaraciunea pe care o simt in suflet pt. ca din cauza unui servici mi-am nenorocit picioarele. Tuturor cei care aveti un servici un mic sfat:
lasati-o mai moale , nu se merita.
Nu se merita sa-ti distrugi sanatatea din cauza banilor si din dorinta de a avea o cariera.
Sunt lucruri mult mai importante in viata!!!
Deci asta e blogul meu: „My blog – My life in a blog”

About Daniel Nicolae

Listen!

Posted on Iunie 13, 2007, in Personale. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

